...színek, ha szürkék a mindennapjaid...

Lelkesítő

Figyelem!!!! Ez a blog NEM a tökéletes karácsonyról szól!

karácsonyi privátok...

2017. december 07. - Tünde Búzás

50d9de6e81f10ba8ab65601829383d7d--woody-allen-quotations.jpg

 

A múlt: szóval a karácsony nálunk eléggé rendhagyó volt (van). Férjem nem szerette a felfordulást (nyilván ez valami gyerekkori defekt lehet nála..:) ) a gyerek, amikor kicsi volt, szétstresszelte magát az izgalomtól-én meg a gyerektől...szóval az áldott nyugalom helyett feszültségek minden fronton, én hullafáradt voltam - és letudva néhány óvodai, iskolai, nyugdíjas,önkormányzati, tantestületi stb. karácsonyt- enyhén szólva is hányingerem volt az egésztől. 

 

Jelen állapot: a férjem még mindig utálja a felfordulást, a gyerek már nem stresszel viszont jól felnőtt közben, én változatlanul fáradt vagyok, de már nem zavar. De azért azt hiszem boldogok vagyunk, csak néha nem tudunk róla...

A karácsonyfa: évek óta nincs fánk, csak fenyőágak, amit a két férfi (apa-fia) szerez be egy metszőollóval, egy ágfűrésszel valamint egy erős fényű elemlámpával felfegyverkezve. (Mindig besötétedik,mire kivergődnek az erdőbe...) Az ágak és egy általam készített lécfenyőfa képezi a karácsonyi dekoráció alapját.

_dsc5748vagottkicsi.jpg

_dsc5758vagottkicsi.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Díszek: díszeket nagyon egyszerű, otthon található papírokból, színes szalvétákból szoktam csinálni. Egyik kedvencem a csomagolópapír-egyrészt, mert imádom a színét. másrészt mert könnyű rá nyomdázni. Az elkészült díszítést láthatod a fenyőkarácsonyfán. A nyomdát csinálhatod krumpliból vagy dekorgumit  vágjál mintára, aztán ragaszd rá valamilyen fakockára, kész a nyomda

_dsc5714_copy_2_vagottkicsi.jpg

 

Adventi koszorú: évek óta egy kiszuperált kályhacsempében rendezem be-nagyjából 3. vasárnapra már el is készül..  Anyagigény minimális: kályhacsempe, kavics, négy egyszerű gyertya, egy fehérre festett kavics a számokkal (alkoholos filc) egy vesszőcsokor borostyánnal.

_dsc6228vagottirottkicsiszovegnelkul.jpg

Mária a kisdeddel...A háttérben pontosan látszik a fenyőcsokor, ami egy türkizre festett cserépbe van beleállítva.

 

_dsc8261vagottkicsi.jpg 

 A háttérben egy kimustrált spaletta, ami szintén karácsonyfaként funkcionált. Jelenleg asztallap. Előtte a banáncsokron, saját kézzel varrt "vudu" angyal- családom tapintatos kritikája szerint...

_dsc8258vagottkicsi.jpg

 

És a végire egy szintén kézzel varrt-  kedves denevérre hajazó -angyalka :)

_dsc5761vagottirottkicsi2.jpg

 

 Tanulság : én szeretem a mi tökéletlen karácsonyunkat!

Örülök, hogy benéztél! 

Engem itt megtalálsz :https://www.facebook.com/buzastunde

meg itt is: https://www.facebook.com/buzastundeotletei/?fref=gs&hc_location=group

és itt is vagyok: https://www.facebook.com/groups/1007324146077087/

          

A bejegyzés trackback címe:

https://nevel-etlen.blog.hu/api/trackback/id/tr8813450887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása